Menu Sluiten

Zitbanken Vergaderingen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Zitmeubilair – Bedrijven Zitmeubilair – Overzicht Zitmeubilair – Advies Zitmeubilair – Verdelers Zitmeubilair – 

Wenst u meer info over zitbanken vergaderingen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Zitbanken Vergaderingen

Kantoorinrichting | Kantooroplossing | Kantoren | Meubilair | Kantoormeubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Zitbanken vergaderingen

satellietbelgiumonline.be inspiratie producten originals showroom catalogus menu inspiratie horeca inspiratie onze roots liggen in de horeca. Onze kracht in het vertalen van gastvrijheidsbeleving naar retail leisure onderwijs zorg office en marine. Van bruin caf stoelen tot trendy loungeclub banken van knusse lunchroom tafeltjes tot een geheel eigentijds restaurant wij geven met ons horecameubilair invulling aan uw interieurwensen. Meer foto s hotel van de luxe suites met heerlijke zitbanken tot het la carte restaurant met zijn fijne tafels en stoelen met het juiste meubilair wordt het verblijf een ware belevenis zitbanken vergaderingen specialisten Ontvang je gasten daarom in een gastvrij interieur met uitnodigend hotelmeubilair en creer een warme en gezellige sfeer waar eten drinken slapen moeiteloos in elkaar overlopen. Ze zullen de moderne en exclusieve ambiance zeer zeker weten te waarderen. Meer foto s office bedrijfsgebouwen en kantoorinrichtingen zijn de afgelopen jaren sterk veranderd. De traditionele kantine is nu een b.

aanmelden uw werkomgeving projects kantoor receptie desk kantoren sitstand burelen directie burelen thuiswerk opslagruimte werk en ergonomic stoelen vergaderruimte bezoekersen vergader stoelen accessoires verlichting outdoor akoestische oplossingen catalogus lounge lounge restaurant en bezoekers alkoven sofas poufs restauranttafels hoge tafels krukken outdoor catalogus contacteer ons ceka belgium onze showroom aanmelden enews news wellness enfun onze partners logistic viaxteam glidetec ceka gmbh online shop afspraak nederlands be nederlands be english franais be alcoves gesloten ruimtes…om zich te concentreren of te converseren in totale discretie om u te inspireren presenteren wij u een selectie van mogelijke indelingen voor nissen die gesloten ruimtes in uw bedrijf. De combinaties van kleuren vormen maten en normen zijn eindeloos dus aarzel niet om een afspraak te maken voor een bezoek aan onze showroom of om contact met ons opnemen voor de inrichting van uw we.

Inlichtingen over Zitbanken vergaderingen

catalogi home over producten kantoor directiekantoor kantoor medewerkers zitten bureaustoelen bezoekersstoelen designstoelen stoelen voor wachtzaal receptie vergaderstoelen zitbanken en leunstoelen relax in the office opbergen organiseren verlichting accessoires akoestische oplossingen gemeenschappen vergadering opleiding scheidingswanden en afscheidingen diensten verwezenlijkingen nieuws catalogi partners contact fr bo.buro is uw partner gespecialiseerd in meubilair voor en inrichting van kantoren en werkruimtes heb je belangstelling in zitbanken vergaderingen infoboburo.be chausse de lille tournai producten home producten bekijk ons uitgebreide productgamma voor elk van de onderstaande categorien. Kantoor zitten relax in the office opbergen amp organiseren verlichting amp accessoires akoestische oplossingen gemeenschappen vergadering amp opleiding scheidingswanden en afscheidingen contacteer ons infoboburo.be b r.