Menu Sluiten

Specialist Barkrukken

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Zitmeubilair – Bedrijven Zitmeubilair – Overzicht Zitmeubilair – Advies Zitmeubilair – Verdelers Zitmeubilair – 

Wenst u meer info over specialist barkrukken kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Specialist Barkrukken


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Specialist barkrukken

NO AI

inloggen bureaus bureaus individueel directiebureaus home office bureaus bureau eilanden verstelbare bureautafels hoekbureau s vergadertafels tafels algemeen archiefkasten metalen kasten ladeblok scheidingswanden akoestische werkplek groen op kantoor bureau accessoires kunst op kantoor veilig werken stoelen bureaustoelen directiestoelen bezoekersstoelen vergaderstoelen design kunststof stoelen houten stoelen stoelen in leder barkrukken specialist barkrukken zijn zeer gegeerd ergonomische krukken sofas poefs zitzakken outdoor stoelen ontvangst toonbanken fauteuils lage tafels hoge tafels deurmatten kapstokken paraplubak brochurehouder deurborden akoestische wanden vazen andere kasten opbergkasten roldeurkasten metalen kasten dressoirs ladekasten rekken bibliotheekkasten lockers garderobekasten vitrinekast verlichting vloerlampen bureaulampen tafellampen hanglampen wandlampen plafondlampen lichtobjecten cafetaria horeca stoel hoge krukken statafel eettafel serveerwagens parasols accessoires voor cafetaria outdoor stoelen sta krukken outdoor tafels banken ligzetels buitenver.

ga naar hoofdinhoud neem contact op inspiratiemagazine outlet over tinello werkwijze service faq home landelijke keuken klassiek modern materialen eiken olijf hout beton contact tinello kaatsheuvel tinello hilversum zoeken verzenden times close search service amp onderhoud wanneer uw tinellokeuken onderhoud nodig heeft of wanneer u advies kunt gebruiken over het onderhoud van uw houten keuken dan kunt u contact opnemen met de servicespecialisten van tinello. U kunt hieronder de benodigde gegevens invullen maar u kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen. De serviceafdeling is van maandag t m vrijdag te bereiken tussen . En op telefoonnummer . Contact tinello kaatsheuvel bevrijdingsweg ps kaatsheuvel tel email infotinello..

Notie over Specialist barkrukken

nieuws oplossingen maatwerk websites consultancy jobs contact nieuws nieuws een nieuwe versie van fedronfact gepost op donderdag februari fedron heeft zijn allerlaatste versie . Van fedronfact gereleased deze versie houdt rekening met de allerlaatste boekhoudkundige regelgevingen die sinds gelanceerd werden. Ondersteuning rond de problematiek van leverdata en btwtotalen werd hiertoe toegevoegd. Ook werd een nieuwe module rond contracten en abonnementen voorzien die het mogelijk maakt om nog meer administratief werk aan fedronfact over te laten. Uiteraard zullen alle fedronfact klanten deze update weldra ontvangen alphacab kiest voor fedron gepost op vrijdag januari alphacab heeft fedron gekozen om zijn operationele processen te stroomlijnen en te automatiseren. Het zal hiervoor een reeds door fedron ontwikkelde rittenplanner koppelen aan een nieuwe website Toekomstmogelijkheden specialist barkrukken Fedron zal hiervoor apps ontwikkelen voor android ios en windows die het mogelijk maken dat taxichauffeurs een realtime verbinding hebben met de centrale. Alphacab zal op die manier kunnen inspelen op de r.