Menu Sluiten

Ergonomische Bureaustoelen Voor Flexibele Werkplek

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Zitmeubilair – Bedrijven Zitmeubilair – Overzicht Zitmeubilair – Advies Zitmeubilair – Verdelers Zitmeubilair – 

Wenst u meer info over ergonomische bureaustoelen voor flexibele werkplek kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Ergonomische Bureaustoelen Voor Flexibele Werkplek

Kantooroplossing | Meubilair | Kantoorinrichting | Kantoren | Duurzaamheid | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Ergonomische bureaustoelen voor flexibele werkplek

software op maat database ontwikkelen coworking avelgem referenties contact team selecteer een pagina coworking in avelgem home coworking in avelgem coworking space avelgem ben je een jonge ondernemer en heb je extra afwisseling nodig of werk je liever niet alleen zoek je een plek om te werken aan jouw eigen projecten werk je als freelancer in regio avelgem kluisbergen of kortrijk in dat geval is de splinternieuwe coworking space in avelgem de geknipte werkplek voor jou want dicht in de buurt. Isolvit biedt je graag een rustvolle werkplek aan in een menselijke werkomgeving. Filevrij te bereiken en met parkeerplaats dichtbij ergonomische bureaustoelen voor flexibele werkplek zijn vaak veelgevraagd Even tussen haakjes. Ben je een creatieve it er bezig met webhosting online maatwerk software op maat of het ontwikkelen van databases d.

skip to content blog over ons inloggen winkelmandje nl primary menu ergonomisch kantoormateriaal one stop shopping thuiswerk totaalinrichting webshop contact menu sluiten ergonomisch kantoormateriaal one stop shopping thuiswerk totaalinrichting webshop contact webshop contact een thuiswerkplek voor iedereen een thuiswerkplek is voor iedereen anders. Ergonomie budget design en functionaliteit zijn belangrijke factoren tijdens het kiezen van een ideale home office. Ontdek hier hoe meyer antwerp u kan begeleiden in uw zoektocht naar een goede werkhouding uw thuiswerkplek zoek door meer dan . Producten zoek door . Producten wij zijn meyer d kantoorkenners en samen met jou gaan we voor de beste en meest efficinte kantoorervaring. Van de meest comfortabele bureaustoel tot het zachtste papier voor het kleinste kamertje en alles daartussen meer over ergonomische bureaustoelen voor flexibele werkplek Breed gamma aan kantoormeubilair en accessoires snelle en betrouwbare levering ons e.

Interesse in Ergonomische bureaustoelen voor flexibele werkplek

buro kantoorinrichting recente realisaties aanpak contact diensten meubilair akoestiek trends acties maak uw kantoor en thuiswerkplek coronaproof wordt anderhalve meter de norm en dus het nieuwe normaal in een kantoorlandschap wordt deels thuiswerk de norm ontdek onze acties op ergonomische bureaustoelen voor uw thuiswerkplek. Nood aan een zitsta werktafel of een akoestische hoek om in alle rust te kunnen werken wij geven advies of tekenen uw kantoorruimte opnieuw in rekening houdend met de m norm. Ook voor uw ontvangstruimte kantine en zelfs coffee corner. Acties ergonomische bureaustoelen zie onze shop bel ons voor acties hierop ontdek ons aanbod onmiddellijk leverbare bureaustoelen infoburopluskantoorinrichting.be mail of bel ons voor info en prijzen test uw stoel uit in onze toonzaal kan ook op afspraak hygine wande.